Datorita functiei de retinere a particulelor, dupa un timp de functionare filtrul de particule trebuie regenerat,proces care se intampla pe autoturism si este automat. Regenerarea filtrului se face prin incalzirea la temperaturi ridicate arderea particulelor stocate in filtru. Daca , din diverse motive regenerarea filtrului nu se produce , cantitatea de particule stocate de filtrul de particule depaseste capacitatea acestuia si autoregenerarea nu mai poate avea loc.
Preturi curatare DPF Autoturism
intre 300 si 400 lei
(in functie de complexitate) intre 250 si 550 lei
de la 100 lei
intre 150 si 250 lei
(in functie de complexitate) intre 50 si 150 lei
(in functie de complexitate) de la 150 lei
Preturi curatare DPF Autoutilitara
intre 350 si 500 lei
(in functie de complexitate) intre 300 si 600 lei
de la 200 lei
intre 150 si 250 lei
(in functie de complexitate) intre 50 si 150 lei
(in functie de complexitate) de la 250 lei
Catalizatoarele care sunt in aceeasi carcasa cu filtrul de particule sunt curatate fara a se percepe o taxa suplimentara.
Oferta finala poate varia in functie de complexitatea lucrarii, tipul autoturismului si/sau anul de fabricatie.
Garantie
Acordam o garantie de 12 luni daca autovehiculul functioneaza in parametrii normali.
La auto fabricate inainte de 2014 si care au mai mult de 200.000 km nu se ofera garantie, ci doar se face dovada curatarii.
Dupa remontarea filtrului, este necesara resetarea ECU (se reduce gradul de incarcare a DPF) si masurarea presiunii diferentiale.
Se masoara presiunea diferentiala cu motorul oprit, dar cu contactul pus. Daca presiunea este zero, senzorul este bun. Apoi se masoara presiunea la relanti. Aceasta ar trebui sa fie mult sub 10mbar.
Daca filtrul de particule se infunda in scurt timp dupa curatare, denota faptul ca masina are o problema la motor ( injectoare, turbina, etc.). Pentru a evita discutiile inutile precum ca filtrul nu a fost curatat bine, trebuie adusa o constatare tehnica precum ca masina functioneaza in parametrii normali (test injectoare, turbina, etc.), test de noxe si atunci filtrul va fi curatat din nou GRATUIT!
Filtrul de particule colmatat/infundat poate duce la o serie de probleme cum ar fi: limitarea sistemului de injectie (limp mode) , defectare sistemului turbo din cauza contrapresiunii, defectiuni la supapa EGR etc.
Alte cauze care duc la infundarea filtrului de particule ar putea fi: nefunctionarea corespunzatoare a sistemului turbo, supapa EGR blocata, sistem injectie defect, folosirea unui ulei de motor neconform senzori de temperatura a gazelor de evacuare si presiune diferentiala defecti sau condusul exclusiv sau preponderent in mediul urban.
Tot mai mulți proprietari de mașini (în speciale cu motoare diesel) aleg, în ultimii ani, să își curețe frecvent filtrele DPF (filtrele de particule), o dată din motive de igienă și siguranță, iar apoi din grijă față de mașina lor. Procedura conform căreia prin turații crescute ale motorului filtrul de particule se curăță de unul singur este, de multe ori, fără rezultat.
Cea mai rapidă și eficientă metodă este, fără doar și poate, curățarea profesională a filtrului prin DPF-clean, aparat care crește rapid temperatura din galeria de evacuare, prin presiune și procedee specifice. În acest fel, particulele nocive sunt eliminate rapid, ceea ce ajută filtrul să funcționeze din nou la capacitate maximă.
Tehnologia avansată ne permite astăzi să salvăm piese importante ale mașinii prin proceduri specifice de întreținere, iar curățarea filtrelor DPF devine treptat un aspect indispensabil în mai toate atelierele auto și service-urile profesionale.
Curatarea funinginii in proportie de 99%
Filtrul de particule reprezinta componenta sistemului de evacuare al autoturismului care opreste si reduce emisiile nocive dupa arderea combustibilului. Daca toate celelalte componente ale motorului functioneaza perfect, atunci filtrul de particule ar trebui sa aiba o durata de viata foarte lunga.
Cu toate acestea, exista situatii in care filtrul de particule (DPF) se infunda. Din cauza numarului mare de kilometrii ai autoturismului. Sau poate pentru ca masina a fost folosita preponderent in oras. Indiferent care este cauza care a provocat infundarea filtrului de particule, acesta se poate curata.
Procesul de curatare poate dura pana la maxim 2 ore si se realizeaza cu ajutorul hidropresiunii, dupa care urmeaza faza de uscare. La final, curatarea funinginii va fi facuta in proportie de 99%, iar tu vei putea folosi masina la fel ca inainte.