Curățarea filtrului de particule DPF
Tot mai mulți proprietari de mașini (în speciale cu motoare diesel) aleg, în ultimii ani, să își curețe frecvent filtrele DPF (filtrele de particule), o dată din motive de igienă și siguranță, iar apoi din grijă față de mașina lor. Procedura conform căreia prin turații crescute ale motorului filtrul de particule se curăță de unul singur este, de multe ori, fără rezultat.
Cea mai rapidă și eficientă metodă este, fără doar și poate, curățarea profesională a filtrului de particule prin DPF-clean, aparat care crește rapid temperatura din galeria de evacuare, prin presiune și procedee specifice. În acest fel, particulele nocive sunt eliminate rapid, ceea ce ajută dpf-ul să funcționeze din nou la capacitate maximă.
De ce sa alegi curatarea dpf-ului?
- Rezultatul pozitiv este garantat (gradul de curățare este 95% – 99%);
- Curățarea nu necesită tăierea filtrului de particule sau scoaterea senzorului de temperatură;
- Se folosesc soluții speciale care nu atacă dpf-ul, furnizate de producătorul aparatului;
- Pot fi curățate toate tipurile de filtre de particule pentru automobile (Euro 4, Euro 5, Euro 6);
- După curățare există posibilitatea verificării dacă filtrul de particule a fost curățat bine.
Tehnologia avansată ne permite astăzi să salvăm piese importante ale mașinii prin proceduri specifice de întreținere, iar curățarea filtrelor DPF devine treptat un aspect indispensabil în mai toate atelierele auto și service-urile profesionale.
Curățarea filtrului de particule se recomandă la 100 de mii de kilometri pentru a asigura funcționarea de lungă durată a mașinii și defecțiuni minore.
Timpul de execuție diferă de la mașină la mașină, în funcție de cât de afectat este filtrul de particule.
Serviciul de curățare nu include demontarea și montarea la loc a filtrului.
Filtrul de particule se poate trimite de oriunde din țară pentru a fi curățat.
În trecut se obișnuia eliminarea filtrelor de particule, o procedură periculoasă și ilegală, deloc recomandată, deoarece mașinile își pierd omologarea și nu mai pot circula pe drumurile publice.
Preturi curatare DPF Autoturism
intre 300 si 400 lei
(in functie de complexitate) intre 250 si 550 lei
de la 100 lei
intre 150 si 250 lei
(in functie de complexitate) intre 50 si 150 lei
(in functie de complexitate) de la 150 lei
Preturi curatare DPF Autoutilitara
intre 350 si 500 lei
(in functie de complexitate) intre 300 si 600 lei
de la 200 lei
intre 150 si 250 lei
(in functie de complexitate) intre 50 si 150 lei
(in functie de complexitate) de la 250 lei
Catalizatoarele care sunt in aceeasi carcasa cu filtrul de particule sunt curatate fara a se percepe o taxa suplimentara.
Oferta finala poate varia in functie de complexitatea lucrarii, tipul autoturismului si/sau anul de fabricatie.
Garantie
Acordam o garantie de 12 luni daca autovehiculul functioneaza in parametrii normali.
Dupa remontarea filtrului, este necesara resetarea ECU (se reduce gradul de incarcare a DPF) si masurarea presiunii diferentiale.
Se masoara presiunea diferentiala cu motorul oprit, dar cu contactul pus. Daca presiunea este zero, senzorul este bun. Apoi se masoara presiunea la relanti. Aceasta ar trebui sa fie mult sub 10mbar.
Daca filtrul de particule se infunda in scurt timp dupa curatare, denota faptul ca masina are o problema la motor ( injectoare, turbina, etc.). Pentru a evita discutiile inutile precum ca filtrul nu a fost curatat bine, trebuie adusa o constatare tehnica precum ca masina functioneaza in parametrii normali (test injectoare, turbina, etc.), test de noxe si atunci filtrul va fi curatat din nou GRATUIT!
Service Auto autorizat RAR pentru inlocuire si reparatie sisteme catalitice (catalizator, filtru de particule)
NU TOATE ATELIERELE AU AUTORIZATIE PENTRU A PUTEA INLOCUI/MANIPULA SISTEME CATALITICE
CA FILTRUL DE PARTICULE SAU CATALIZATORUL